Exoticism

Hello, dzisiaj tematyka egzotyczna. Patrząc przez okno, na szare ulice..te zdjęcia napawają mnie pozytywnym nastrojem. Nie lubię...



Hello, dzisiaj tematyka egzotyczna. Patrząc przez okno, na szare ulice..te zdjęcia napawają mnie pozytywnym nastrojem. Nie lubię jesieni, to dla mnie najgorsza z pór roku. Teraz zaczyna się czas siedzenia w domu i nauki. Gdzie jest słońce ?

 Kiedyś bardzo wstydziłam się chodzić do sklepów sh, teraz jednak traktuję to prawie jak święto. Uwielbiam sieciówki, ale to właśnie w second handzie znajduję  coś oryginalnego, często zagranicznego i to za stosunkowo niską cenę. Pamiętajcie jednak, że fajne ubrania i akcesoria nie wpadną wam w ręce po 3 minutach szukania, ja poświęcam na to naprawdę sporo czasu. Tą koszulę xxl na strefie dla puszystych przerobiłam na kimono. Wzór jest przepiękny, a cały materiał lekko transparentny. 


Wianek zrobiłam sama. Na opasce zamocowałam sztuczne kwiaty. Lubię od czasu  do czasu DIY. Efekt różni się od wianków z np. Hm-u, które są rzadsze jeżeli chodzi o kwiaty. Najlepsze jest jednak to, że mogłam samodzielnie zaprojektować całą  kolorystykę i koncepcję. 


 DiIY Wreath | Second Hand Kimono | Bershka Overalls 







You Might Also Like

1 komentarze

Follow Me On Instagram

Flickr Images