Baszta VEGE THAI FOOD

Na wakacjach wybrałam się do intrygującej restauracji - Baszta. Jest bardzo klimatyczna, wszędzie paprocie, rośliny zielone, oraz la...



Na wakacjach wybrałam się do intrygującej restauracji - Baszta. Jest bardzo klimatyczna, wszędzie paprocie, rośliny zielone, oraz lampiony. Całość muśnięta muzyką, którą słyszałam pierwszy raz w życiu. Lubię nowości, zaskakujące doznania. To miejsce je funduje. Sam układ architektoniczny baszty, jako budowli jest bardzo ciekawy. Musicie koniecznie tam zajrzeć w wolnej chwili!
Nie jadłam zbyt wiele.  Z opinii mojej towarzyszki Kalinki wynika, że potrawy są średnie. A jeżeli chodzi o azjatycką kuchnię zna się Ona na rzeczy. Napoje z kolei są rewelacyjne - orzeźwiające, ciekawe, pełne zielonych cudowności. Dodam jeszcze, że wszystko pięknie wygląda, przywiązują dużą rolę do estetyki. A każdy z nas chyba je oczami :)


 Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na internetową działalność. Dużo czasu poświęcam maturze, ale postaram się  nadrobić zaległości czym prędzej. Mam w planach coś fajnego, w najbliższych miesiącach zobaczycie efekty




You Might Also Like

0 komentarze

Follow Me On Instagram

Flickr Images